Godmorgon

Jag har börjat med något nytt på morgonen, störd som jag är, godmorgon fullkorns välling för vuxna! Haha! Det är faktiskt helt sjukt gott, känns mycket fräschare än att hälla i sig en kanna kaffe! Kaffe blir jag dessutom bara hungrig utav. Det är flera utav er som undrar vad jag har hållt hus dem senaste dagarna, som jag skrev igår så har vi flyttat men nu är internet igång och även jag! Nu sitter jag här och fyller på min ipod med diverse låtar, jag tar några hundra om gången jag glömmer alltid bort vilka låtar jag tycker om så kommer jag på en efter en. Ska snart pallra mig iväg till jobbet för att jobba ääääääääännu en dag. Jag orkar inte, jag är inte på humör. Igår tror jag de var den tjurigaste dagen på länge, jag, helena, joel o isabell var riktigt putt igår! Men skoj kunde vi ha ändå! Det blir ju lätt att man blir irriterade på varandra när man jobbar så tätt inpå, i en sådan stressig miljo! Men men, det fungerar och vi har åtminstone skojigt på rasterna eller mellan ruscherna!

Nä nu måste jag sätta fart om jag ska komma någon vart!

Hoppas ni får en bra dag allihopa!

Juste, för er som undrar.. jag är ledig onsdag fredag! Vem vill leka?


Kommentarer
Postat av: Karoline

OOh du er tilbake=) Så artig

2008-04-08 @ 14:19:34
Postat av: Anonym

"skrev i går"
du skrev ingenitng i går :J

28 mars var det senaste du skrev någonting om, och nu är jag nyfiken :D
på det du skulle berätta ,

2008-04-08 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0