Godmorgon

Vaknade för drygt en halvtimma sen, vi har inte så mycket frukst hemma så det får bli Godmorgon välling för vuxna! Låter kanske äckligt men det är svin gott! Nyttigt och mättande! Istället för att dricka kaffe som man bara bli tom i magen utav..

image235


om lite drygt 45 min ska jag bege mig till Dalens Sjukhus på ett läkarbesök, vi ska diskutera min sjukskrivning och hur vi ska fortsätta framåt. Eftersom så som det är nu inte verkar fungera för varken mig eller min arbetsgivare, vi ska bla diskutera sjukskrivning, till att börja med iallafall, på femtio procent! Så får vi se om det går bra, sen kanske man gå ner sig till 25% om det går jättebra men till att börja med 50%. Sen måste jag iväg till min mammas jobb och ringa och berätta det för min chef samt posta alla papper, med tanke på att vi ännu inte skaffat någon hem telefon och jag fortfarande har kontantkort så dras det slut på ett enda samtal om de varar i mer än två minuter. Nu ska jag nog fortsätta dricka min välling och kolla runt på diverse bloggar! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0