I solen

Har haft världens mysigaste dag idag, sol hela dagen lång. Imorse mötte jag upp min tre åriga lillebror Oskar och min mamma på hennes jobb som ligger fem minuter härifrån. Min mamma behövde jobba någon timma så jag och Oskar gick ner till centrum och köpte varsin glass och njöt i solen, när mamma kom och mötte upp oss gick vi vidare till en jätte fin park runt Mälarhöjden där jag bodde förut och åt kyckling sallad, och fikade med sylt kakor och varm choklad! Mysigt och umgås lite med dem, gör det så sällan! Resten av kvällen har gått till o diska, tvätta och städa. N är på fotbollsmatch, som vanligt.. nu mera och jag sitter hemma och njuter av en kopp grönt te och kollar på Dreamgirls! Ni som inte sett den, den är verkligen se värd!

image221

På fredag ska jag och Ns kusin Ellie på Vecko Revyns gala, där vi ska "mingla med redaktionen" och så får man även med sig goodiebags hem! Mysmys! Annars ska jag inte göra så mycket förutom fotbolls matchen på torsdag med Elli! Många Ellinor/Ellinore! Haha!

Nu ska jag fortsätta med filmen!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0