På bättringsvägen!

Nu känner jag mycket piggare, jag har fått "vila" en vecka och nu är det dags att bege sig till jobbandet igen ska bli skoj o träffa alla arbetskamraterna har saknat dem! Nu tre veckor framöver kommer jag vara halvtidssjukskriven och kommer sluta runt 14-15 varje dag så jag ska passa på o försöka träffa alla jag har saknat! Tina, Rebecca, Denize och Emilia, Felicia och Liam mm! Idag fyller N's mamma år så efter jobbet ska jag raka vägen dit och med massa släkt o äta massor med tårta och bakelser! Ska bli mys!

Nu börjar bli trött på o sitta här.. vaknade alldeles för tidigt och har hunnit locka håret och allt möjligt, tristess.. suck!! Ska kanske börja röra mig in mot jobbet så jag hinner äta lite frukost osv innan jag börjar jobba!

Jag har en liten hemlighet som har mycket med o göra med varför jag har inte bloggat på ett tag, berättar om c:a två veckor! Så ni får hålla er tills dess :)

Kommentarer
Postat av: Denize

Ja! :D Vilken dag kan du då?

2008-04-28 @ 16:55:16
URL: http://denize.blogg.se
Postat av: Rebecca

I knoooow the secret, tralalala!!

2008-04-28 @ 17:57:53
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se
Postat av: Anonym

tror redan de flesta vet vad den stora "hemligheten" är

2008-04-28 @ 21:37:36
Postat av: tinaa

hej! okej va synd. jag tror jag kan ses på onsdag innan min personalfest som e kl halv 7..skulle kunna vara inne i stan kl 4 o möta dig?

2008-04-29 @ 09:47:41
URL: http://tinaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0