Bloggtorka

Ursäkta frånvaron, men jag tappade helt suget när jag hade lagt ner så mycket tid på inlägget jag skulle publicerat i helgen så bara försvann allting.. det vore bra om blogg.se kunde fixa någonting så att ifall inlägget råkas trycka ner eller sidan försvinner så när man loggar in igen så finns texten fortfarande kvar, typ "senast skrivet" eller någonting. Det händer alldeles för ofta att sidan inte fungerar innan man hunnit spara.

Tänkte iallafall meddela att jag mår bra, idag ska vi till MVC och kolla så att allt är okej där inne! Är nu i v30 och jag börjar få riktigt kraftiga sammandragningar, och jag kan nog inte jobba många fler dagar till. Väntar fortfarande på svar från försäkringskassan angående havandeskapspenning. Förövrigt så börjar jag längta ordentligt till förlossningen, jag har fyllt i en "födelseplan" som man ska ha med sig sen när det är dags.

Nu ska jag snart iväg och jobba! Suck.. återkommer senare idag med uppgifter efter MVC! Kram påer!


Kommentarer
Postat av: Michis - Leons mamma

Lycka till på MVC.

Snart är det dax för BB, det går så långsamt nu - otroligt långsamt. Men när det gått någon månad så vill man vara gravid igen.

Inga bilder på magen? :o)



Krams

2008-08-27 @ 09:07:31
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Marika

Hej nu vart jag nyfiken! vad är en födelseplan?

vad skriver man i det?..



längtar tills man får se lille William :) Puss

2008-08-27 @ 11:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0