Film tonight



Nu sitter jag och väntar på att denna film ska ladda klart så jag kan kolla på den med Nicklas, den ska tydligen vara bra så vi får hoppas att den är de! Denize tipsade om den igår, men hon ska alltid hitta så komplicerade filmer som jag aldrig fattar haha! Så vi får väl se hur bra de går..

Det var riktigt segt på jobbet idag jag gick bara och räknade timmarna, dem här dagarna har jag utbildat nytt folk också stackars dem! Jag har varit så uttråkad själv så jag kan inte fått arbetet att låta roligt! Oh well! Snart är det helg imorgon jobbar jag 8-14 super skön tid så jag tänkte handla hem lite ansiktsmasker, peelingkrämer, fotskrubb och göra en kropps peeling! Få bort lite skit från kroppen, kan vara skönt att göra ibland!

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag såg också Never Back Down. Den var ju GRYM!

2008-08-07 @ 23:57:16
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se/
Postat av: Caroline

vi kollade aldrig på den haha vi somnade klockan nio! hej pensionärspar?! haha! men jag tänkte DENIZE när ni kommer hit senare kan vi kolla på den?! =) haha puss rebecca ring mig!!

2008-08-08 @ 06:23:25
URL: http://myowndiary.blogg.se/
Postat av: M

han killen till vänster på bilden va lite lik nicklas..

2008-08-09 @ 16:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0