Fredag, fredag o fredag!

Godmorgon!

Det ska bli såååå skönt med helg, jag har varit helt slut denna vecka. Jag har knappt kunnat röra mig på golvet, förstår inte hur jag lyckats utbilda fem personer. Oh well, hoppas dem förstod vad jag sa mellan alla gäspningar. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, det sägs att Nicklas och jag ska äta middag med Denize och Jimmy mer vet jag inte. Isåfall ska de bli super trevligt, skoj med lite par middag.

Har haft kramper i vaderna hela natten, har inte kunnat sova ordentligt. Jag ska prata med min barnmorska nästa gång vi ses och kolla om det finns någonting man kan äta.

Nu ska jag fortsätta med ännu ett avsnitt Prison Break innan jag ska till jobbet! Puss o kram ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Måste det inte vara par i en parmiddag? :P

2008-08-15 @ 13:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0