Jag är bra skum


Gokväll! Nu har jag precis satt mig ner efter att ha varit igång sen jag kom hem från jobbet, jag har städat, tvättat, diskat, bytt lakan i sängen, plockat undan här hemma, varit och handlat, lagat mat, sytt fast klämmor på mitt löshår usch jag har gjort allt och lite till men nu kan jag äntligen pusta ut. Nu sitter jag och äter clementiner, är det bara jag som får julkänslor av att äta de? Haha, jag älskar verkligen julafton! Juletider är det bästa jag vet, snö, lussebullar, pepparkaksdeg, glögg ja allting! Julmaten! Nu längtar jag till jul!

Kommentarer
Postat av: julia

jul är det bästa jag vet också! idag bakade jag en mjuk pepparkaka, tände värmeljus och drömde mig bort! det var mysigt... tänk, denna julen kommer du ha en liten kille att skämma bort... åhh, avis! =)







här är en länk till en kanonbra sida, där man kan bli medlem, och 100% gratis få hem massa saker... allt mellan himmel och jord- smink, teknikprylar, godis, skor, mat, tuggummi, schampoo, kläder och massa mer... och det är verkligen gratis... =) kul va? kika in om du vill... http://www.buzzscout.se/?mref=1850



stor kram!

2008-08-14 @ 01:12:09
URL: http://www.buzzscout.se/?mref=185
Postat av: Maaarika

Haha nej värkligen inte! :) Jag älskar clementiner och äter de alldeles för mkt för att k'nna juletider :p ..söt du är! :) jag längtar också till jul..konstigt nog :)



allt bra annars? PUSS

2008-08-14 @ 11:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0