Kvart över elva på kvällen

Gokväll!

Idag har jag inte gjort något speciellt nämnvärt. Jag har jobbat, och efter jobbet åkte jag hem och bytte bort våra gamla sänglakan till dem nya vi köpa på Hemtex igår! Vart riktigt fint faktiskt, sen har jag mest suttit och kollat på Prison Break det börjar ju snart visas igen så jag måste uppdatera mig lite!

Jag tog en trip i stan innan jag åkte hem idag föressten och köpte med mig Alyssa & Ashley Vanilla parfymen som jag älskar den luktar verkligen "vanilj bulle" mycket god! Den är inte så dyr heller vilket är bra, betalade så mycket som 185kr. Nicklas kom precis hem från träningen och han hade inte ätit någonting idag karln så jag ställde mig och lagade ryggbiff med hemmagjord pepparsås (med en skvätt whiskey i, det vart faktiskt riktigt gott) och kokt potatis. Det uppskattades så det var roligt. Nu ska jag fortsätta lite med Prison Break innan jag ska skrubba karln på ryggen i duschen, vi har fått konstiga knottror på ryggen och i pannan. Jag har dem mest i pannan men han har på ryggen.. vet inte om det är för starkt tvättmedel eller någonting. Får se!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Michis

Ramlösa drack jag också. Och åt banan. Inte för att något av det hjälpte. Haha. Sissta utvägen var tab för mig. Men lycka till!!! :o)



Vi mår bra, mycket bra.

Hur mår du och lille william i magen?

krams

2008-08-19 @ 10:23:20
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: steelneck

because of you! fan, har inte lyssnat på den på hundra år.. 4239480280 minnen dök upp!

2008-08-19 @ 14:28:11
URL: http://steelneck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0