Onsdag

Gokväll!

Det gick sådär att jobba idag, jag kände mig så jävla trött redan när jag kom kl 10. Förstod inte hur jag skulle orka ända till kl 16.. men det gick, somehow! Annars har jag som vanligt inte gjort mycket mer än att ha jobbat idag, jag orkade inte ens laga mat! Haha, jag åt makaronilåda rester från igår, gott med tanke på att det var de jag hade med mig i matlådan idag.. nja sådär va. Nästa lön, tänkte jag börja inhandla lite till hemmet från Ellos jag har kikat på gardiner, en badrums matta och lite fina väggljusstakar. Får vi se vad pengarna räcker till..!

Nu sitter jag här med lite vanlij te och kollar på Prison Break som vanligt, dem har precis brutit sig ut ur Fox River (jag har börjat om från början) så det är ganska spännande men jag kände att jag var tvungen att skriva några rader här iallafall.

Resten av veckan händer det inte jätte mycket, imorgon är sista dagen jag fick nämligen vara ledig på fredag. Då ska jag träffa min bror och min mami tidigt och vi ska äta frukost någon mysig stans i stan sen ska vi shoppa lite till min broder, han ville ha mig som smakråd. På kvällen vet jag inte vad jag hittar på, sitter nog hemma med min sjukling. På lördag vankas det tydligen fest, med Denize o co. Får hoppas det blir roligt, inte för att det är speciellt skoj att gå på fest eller på krogen gravid.

Nej nu ska jag fortsätta nöra mig med PB! Skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0