Ösregn inatt!

Godmorgon på er! Jag gick upp lite senare idag, jag orkade verkligen inte stressa ska ändå inte iväg förns om en timma! Sitter här som vanligt och dricker mitt te, ska snart göra kaviar mackor och funderar på om jag ska koka ägg till de. Hörde ni hur det regnade inatt? Hur mycket som helst, det lät som att det regnade in någonstans i våran lägenhet även om det är högst otroligt.

I veckan som kommer nu ska jag bara jobba, ska försöka hinna med o träffa Bella som jag jobbade med förut men som bytte arbetsplats, vilket var tråkigt så det ska bli kul med lite catching up! Jag ska försöka träffa Felicia så vi kan ta ut mitt löshår, jag är så trött på det! Skulle kunna slita av det bara för att bli av med de, men de handlar ju om slut resultatet också jag vill ha hår kvar på huvudet så det är nog bäst att låta en frisör göra de. På lördag är jag och Nicklas bortbjudna på middag hemma hos mina föräldrar, undra vad de blir för katt jag hoppas på kalv! Jag vet inte varför är sjukt sugen på kalv med rödvinssås och massa annat gott! Man får väl se!

Igår var vi även om plockade svamp, vi hittade knaaaaaappt några kantareller, men några fick slinka med hem som jag gjorde stuvning på och hade på rostad limpa hur gott som helst! Nicklas mamma hade varit o handlat lite pluttiga bebis kläder också så jag tänkte fota dem idag efter jobbet så ni får se! Men nu måste jag skynda på lite! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0