På morgonen regnar de

Jahapp! Då var det bara att gå upp igen då när klockan skrek 06:00! Kul jul! Nej! Jag fick iallafall en glad nyhet när jag satte på datorn, min allra bästa vän Felicia är hemma igen från sin långa resa genom Sverige! Haha, nej men dem har farit runt överallt.. men nu är dem hemma iallafall så jag ska försöka träffa henne var så länge sen nu ju!

Idag jobbar jag som sagt 8-14 så det är inte så farligt, även om de fortfarande är sex timmar så är det skönare tid, skönare på något sätt att jobba på morgonen. Jag jobbade 0630-16 förut innan jag vart gravid och den tiden älskade jag även om det kändes som bomben att gå upp klockan fyra. Just nu sitter jag och dricker lite naturell yoghurt (det smakar apa för er som undrar, men magen vill sig inte alltid nu när det är en liten bebis som ligger där inne och trycker haha) och dricker lite apelsin juice! Ska sätta på en kopp te och börja sminka mig.. öööh! Orkar inte! Kanske ska köra på osminkat idag? Nee.. stackars mina kunder! Ha en bra dag iallafall!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vilken fin design:)



Nej jag sover också jättedåligt! Vaknar flera gånger per natt och måste upp o kissa. Plus att jag vaknar av minsta lilla.Va? Är det skadligt? Oj jag har inte läst nåt om det. Men ligger oftast på sidan för när jag ligger på magen s trycker det på och jag får svårt att andas.



Igår hade jag jätte mycket sammandragningar som gjorde rejält ont. Har du haft någe sånt än?



Kram!

2008-08-08 @ 11:04:09
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: malin

vad jobbar du med? på café?

2008-08-08 @ 11:26:33
Postat av: marie

Sv, de va jessica som sa de till mig..

2008-08-08 @ 12:24:51
URL: http://mariiereling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0