Stureplan och Söndag


 
Gårdagen spenderades alltså på Divino (bilden åvan) som jag skrev om tidigare så jag kände jag mig inte alls sugen på att åka dit. Det regnade, jag fick inte på mig en endaste fin klänning, allting var bara fel. Dock fick jag jätte söta kommentarer av er när jag loggade in här nu så tack så mycket! Även om folk i ens omgivning tycker att man är jätte fin som gravid och det finns inge vackrare, så kan jag tala om att man känner sig absolut inte vacker! Iallafall inte jag, jag känner mig stor, klumpig, matt och helt enkelt bara ful. Inga kläder man normalt skulle ha på sig går på, allting ser byllsigt och stort ut. Bättre vart det inte när vi kom dit, precis som jag hade trott så vandrade bruna, smala super snygga tjejer är kort kort tighta klänningar och stilett klackar runt och där kom jag i platta stövlar (som var dem ända skorna som gick på mina svullna fötter) en kofta, strumpbyxor och sönder regnade frisyr!

Tur att det är värt det! Jag kan inte i ord beskriva hur mycket jag längtar tills våran bebis kommer ut! Snart går jag in i v30 och då är det inte långt kvar :)

Nu ska jag och Nicklas ut i skogen och plocka svamp! Ha en mysig söndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: marie

Tack. hade du de trevlig igår?

2008-08-10 @ 16:48:57
URL: http://mariiereling.blogg.se/
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

kika in GOD MORGON!! HOPPAS du få en bra dag

2008-08-11 @ 07:39:13
URL: http://mammanordellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0