Empty heart

Blä den här helgen har verkligen inte varit den bästa. Ikväll när jag kommer hem från älsklingens match ska jag baka lite scones och mysa ner mig i sängen till en bra film. Usch jag kommer vara ap trött imorgon på jobbet, men det skiter jag i. Tänker inte sluta leva bara för att jag jobbar, jobba ska man ju förhoppningsvis göra livet ut.

Hoppas jag får bukt med det här på CSN, dem har skickat utbetalningsavier till mig fastän jag inte pluggar.. jag hade tänkt göra de men han inte ens börja leta kurs innan min studievägledare hade anmält mig till CSN och dem började skicka studiebidrag till mig. Jag har inte hämtat ut pengarna, och jag pluggar inte. Skrev ett ganska irriterat brev till min studievägledare OCH till CSN där jag skrev att jag inte förstod hur jag kunde vara betalningsskyldig då jag har varken hämtat ut någonting, eller pluggar. Får hoppas att dem löser de på bästa sätt. Just nu är jag "skyldig" dem 3,000:- då jag inte bor hemma hade inte mina föräldrar öppnat min post förns nu, och hittade ett flertal brev från CSN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0