Helgens bravader

Helgen har varit helt okej! I fredags firade vi en killkompis som fyllde 22 det var livat, egentligen skulle vi vidare ut och jag skulle möta upp mina arbetskamrater men vi kom aldrig så långt. Jag åkte hem och sov ruset av mig istället. Igår vankades det fyrtio års fest älsklingens kusin fyllde år! Jävlar vilket party! Skoj var det! Mycket dricka, mycket dans och mycket trevliga människor!

Imorgon ska jag fika med en kär vän och det lär även bli en del shopping, det är ju trots allt löning imorgon! MYCKET efterlängtat, även om hälften ska gå i sparbössan till sommaren! Någon som har tips på vart de säljs snygga, korta skinn jackor?!

Kommentarer
Postat av: Emma

om du vill ha en billig finns det på h&m
annars finns det i skärholmen på vivladi(tror jag det heter)

2008-02-25 @ 14:13:20
Postat av: Denize

I MISS YOU!

2008-02-27 @ 09:20:08
URL: http://denize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0