Nynäshamn, Denize & Emilia

Har varit i Nynäshamn hela dagen/kvällen med Denize och Emilia. Vi har ridit och varit med hennes kusiner och hennes faster. På hem vägen kändes det verkligen som att vi hade rest i över en dag, med feber, dyblött hår och rinnande smink sprang vi genom Mariatorget! Det har varit jätte trevligt, fina hästar, och lilla Emilia ville absolut inte följa med hem, så hon fick stanna kvar. Tack för idag Denize, det var mysigt!

Efter två timmar var jag hemma igen, har ätit lite mackor och kollar på filmen Employee of the Month! Den kan jag varmt rekommendera! Så härligt rolig! Förutom att Jessica Simpson är med, hon är absolut världelös som skådespelare. Ingen känsla, ingenting. Låter som att hon läser rakt från manus. Sugigt. Nu ska jag ta min latte och titta vidare sen även kolla igenom lite Gilmore Girls och OC innan jag somnar. Älsklingen min är borta över helgen och jag kommer spendera kvällen och natten ensam.. känns ganska tomt, och kallt med tanke på min feber. Jag brukar alltid kura upp under armen på honom o lägga mig på hans bröst när jag fryser. Oh well! Gubben super väl järnet i Norrköping antar jag, sup väl.

Hej o hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0