PB

Tillbaka från kryssningen, hade skit trevligt! Åt jävligt god mat, köpte en snygg väska.. eller min mami köpte den till mig.. sen sov jag en massa. Var ju fortfarande ganska så sjuk, nu är jag tillbaka som vanligt. Jobba, jobba.. och åter jobba. Blä, det suger men de är bara stå i.

Nu ska jag titta på lite Prison Break sen ska jag fortsätta kolla på Gone in 60 seconds som jag fick pausa efter mitt PB ryck, imorgon kommer även OTH! Jag älskar onsdagar, baby är iväg och tränar och jag har OTH har hela kvällen för oss själva. ILIKE.

Har börjat lägga undan pengar till resan.. blir lite mindre pengar ett tag, men så värt att slippa snåla sen när vi väl är där! Kan köpa med mig massa snygga kläder oxå! Kanske till och med skor.. *hint hint*

Kommentarer
Postat av: Marie

Miss you !

2008-02-15 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0