Söndag

Idag har jag spenderat min dag, med pedikyr och tänkte snart sätta mig i ett fotbad och sen göra ansiktsmask. Älskling kommer hem snart och vi ska laga tacos, med taco chips och guacamole! Mumsigt!

Nästa helg vankas det kryssning med mor min, hennes kompis och kompisens dotter! Vi hade tänkt, shoppa, sola, och äta på buffe! Ska bli riktigt mysigt! Behöver komma bort lite.. jag jobbar som en jävla galning och känns aldrig som jag får någon ledig tid. Jag har bara lördagar och söndagar och man hinner ju inte göra en hel vecka utav dem två.

Ni som är intresserade av bilder från Nynäshamn och gårdagen kan kika in på Denize's blogg!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: tina

glöm inte! lördag middag..vi kan nog hämta dig vid stationen med bil :)

2008-02-03 @ 15:53:25
URL: http://tinaa.tjejsajten.se
Postat av: zooty

miss u darling!

2008-02-05 @ 19:48:16
URL: http://zooty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0