Trist helg

Min helg har varit allt annat än händelserik, jag har faktiskt inte gjort ett smack. Jag har druckit kaffe i massor, försökt få ner Gilmore Girls och sovit. Nja knappt det faktiskt, inte ens sovit har jag kunnat göra suck. Jag har lyssnat på Shayne Ward - No u hang up hela helgen. Det är vad jag har gjort. Sen har jag pratat en del med Denize, funderat och pratat allvar med Marie som vi alltid gör minst en gång i veckan. Då har vi en riktig serious jävla diskution om livet, haha saknar dig skruttis!

Imorgon ska jag jobba frukost med Joel, eller jag ska utbilda Joel samtidigt hoppas de går vägen! På fredag fyller Jimmy år men även hela mitt jobb ska ut, får se om jag lyckas slå ihop så att jag lyckas med båda två! Vore ju faktiskt skoj! På lördagen fyller Nicklas kusin 40 så det blir ännu lite mer party. Söndagen blir väl inget annat än vila. På måndag är de löning och shopping! BEHÖVS.

Nu ska jag fortsätta försöka få ner Gilmore Girls och dricka vidare på min latte, Nicklas som var ute igår ligger och sover som en stock.

Kommentarer
Postat av: Marie

Saknar dig med gullet :)
får träffas när ja har blivit frisk

2008-02-17 @ 12:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0