Trött trött trött

Jag har varit sjukt trött hela dagen, jag sov knappt någonting inatt och gick upp runt fem snåret. Kom till jobbet strax efter sex och fick reda på att dem hade klantat sig med schemat och jag började inte först vid nio. Kände för att skita i allt o åka hem o inte komma tillbaka på hela dagen, icke sa nicke jag fick sitta och äta frukost och sova i personal rummet. Precis då jag hade somnat till så kommer min chef och klappar mig på axeln, klockan var fem i nio och det var dags att utbilda. Med tanke på att jag började senare, så skulle jag även få sluta senare. Jag total vägrade, jag gick hem vid fyra ändå och där med basta. Imorgon ska jag jobba från sju på morgonen till fem på kvällen, kommer bli en riktigt jävla lång dag. Fast man får tänka pengar.

Jag är så förbannat jävla trött att jag inte ens orkar börja kolla på någon film, det är ofta så. Jag ser hellre en film jag sett förut, då behöver jag inte pay so much attention och kan slappna av.. jag orkar aldrig anstränga mig och hänga med så då blir de svårt med en ny komplicerad film. Tjat och gnat med spenat. Jag tänkte ladda upp en liten ful gullig film då min älskling, ja.. vet egentligen vad han gör ska försöka ladda upp den på youtube sen sista gång ska jag slänga upp den. Nu ska jag fortsätta dricka svartvinbärspanodyl och försöka bli av med denna jävla migrän innan det är dags för sängen igen. Hoppas alla haft en betydligt mindre trött dag än vad jag har haft.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du har haft en bra dag på jobbet idag gumman!

2008-02-19 @ 17:00:44
URL: http://Mariiereling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0