We've got that u hang up, no u hang up kinda love

Så hur var eran alla hjärtans dag? Min var super mysig. Älskling överraskade mig med en ros när han kom och hämtade mig från jobbet, sen lagade han god middag och jag överraskade honom med lite fina undkläder, tända ljus, fin musik osv.. as mysigt! Lite jobbigt att behöva lägga sig tidigt bara för o gå upp vid fem, men snart ska de ändras. Jag har nu blivit service ansvarig/handledare och ska börja med lite skönare tider som 9-18 varav tre timmar av dem inte är på golvet utan på kontoret, och såklart en timmas rast! De blir ju lite mer varierande arbetsuppgifter. Kan vara skönt. Annars sitter jag fortfarande och funderar på vad jag vill plugga, jag har fortfarande inte bestämt mig. Tur att det är ett tag kvar tills 65.

Många reagerade på kissie.blogg.se blogg inlägg om "gravida tonåringar" synd bara att hon aldrig förstod. Trots anmälan bytte hon bara bild. Förlåt mig, men jävla idiot. Skit i de nu.

Idag har jag inte gjort så mycket, älskling och jag var och handlade en stund på morgonen och åkte hem o åt tacos. Jag la mig ner och kollade på filmen Hitch, som var ganska skoj faktiskt. Nu tänkte jag se om jag hittar fler Gilmore Girls avsnitt med tanke på att jag bara är på andra säsången är de inte många som jag kan ladda ner av.. Oh well! Ha en fortsatt trevlig helg folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0