Birthday weekend

Nu när helgens bravader och firande över vi har firat N's mormor med hela tjocka släkten, vi har firat mig hemma hos honom med hans andra släkt. Vi har firat mig ute på fridays tillsammans med kompisar, vi har firat mig hemma hos mig med min släkt. Och slutligen har vi bokat en resa till Mallorca.

..och här sitter jag med en jordubbs/vanilj ansiktsmask och har gjort pedikyr. Söndagarna är mina söndagar då jag allmänt egocentrisk och bara bryr mig om mig själv. Snart ska jag sätta mina små fötter i fotbad, kan behövas efter alla dessa klackskor i helgen! Sen ska jag bädda ner mig i sängen med en latte och Gilmore Girls!

Nu ska jag tillbaka till mina söndags ritualer. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0