Bla bla bla..

Snart är jobbveckan över, sköööööönt! Jag behöver verkligen helg! Imorgon efter jobbet ska jag fika med Danielle, en arbetskamrat ska bli mycket mysigt! Får så lite tid o prata när man jobbar, då man måste ta hand om gäster osv. Min helg är ganska fullspäckad, precis som nästa.. på fredag ska jag vara med N vi ska ha myskväll eftersom han åker bort över helgen med sin boytoy Patrik. På lördag ska jag och Denize ha äta, serie nördar kväll ska bli lika mysigt det. Busa lite med Emilia också!! På söndag måste jag utreda massa ärenden, även tvätta och lägga mig i tid då jag börjar jobba halv sju dagen därpå.

Helgen därpå, fredag packa packa packa, på lördagen ska jag till min frisör i hundra timmar så hon får göra mig fin igen, och på söndag åker jag bort med mami, en kompis till henne samt hennes dotter vi ska på kryssning, äta buffe och shoppa loss. Ska bli skönt!

Nu ska jag nörda OTH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0