Funderat

Jag har funderat på vad jag ska göra och haft lite ångest över att jag står still i tiden, men nu har jag kommit en bit på vägen iallafall. Nu ska jag börja med att plugga upp dem ämnen jag missade under min struliga gymnasie tid. Det blir tenta för hela slanten i c:a tre ämnen! Sen så har jag suttit och tittat på olika kurser.. bland annat i USA där jag bott tidigare.

Fashion Design & Merchandising & Foundation for Design och Fashion Marketing & Managemet annars kan jag plugga modevetenskap på Stockholms Universitet men jag känner inte att det riktigt är samma sak. Det är fortfarande bara funderingar och ingenting jag har bestämt mig för. Så jag känner om jag tentar av dem tre ämnen jag har kvar så har jag ändå sväng rum att välja vad jag vill sen. Känns skönt att jag kommit en bit på vägen i vad jag vill göra iallafall.

Det var de jag hade o skriva nu ska jag ringa upp min mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0