Hur började de nya året då?

Let's see. Gubben ligger fortfarande och snusar i sängen, som en liten gris. Mitt lilla hjärta festar hårt ibland. Jag har suttit här sen klockan 15 då jag vaknade åt lite av resterna från nyårsmaten, oxfile, hjortstek low fat potatis gratäng. Dock var jag inte de minsta sugen, så middagen idag blev fil, fiberrik och sockerfri musli och vatten med pressad citron i. Byebye, love handels.

För ovanlighetens skull så har jag enbart suttit här och kollat One Tree Hill. Sen så har min mobil gone bananas. Det går inte att skicka meddelanden, och det går definitift inte att ringa någon.

Denize, tack för igår hjärtat lilla! I'm here for you, det vet du. Puss på dig min söta vän! Looking forward to 2008 with you!

Nu ska jag fortsätta mitt OTH beroende. Och hoppas på att min mobil vaknar till liv så jag kan ta kontakt med omvärlden.

Tänkte att jag skulle slänga upp en outfit bild på hur jag såg ut igår.

 



Kommentarer
Postat av: Denize

Tack själv gumman!

2008-01-02 @ 00:24:18
URL: http://denize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0