Insomnia

Nu är det en och en halv vecka sen jag fick sova en halv natt utan att vakna varannan timma eller att jag helt enkelt somnade alls. Jag har legat sen klockan halv elva och försökt sova, jag har försökt sova i alla möjliga olika positioner. Så här har det varit i över en vecka, ändå har jag gått o jobbat. Idag/Igår eller vad de nu blir så mådde jag illa för att jag inte fått sova ordentligt så nu sitter jag o väntar tills att klockan ska slå sex så jag kan ringa jobbet o sjukanmäla mig. Detta fungerar inte, jag kan inte sova 2-3 timmar per natt (max!) o sen iväg o jobba nio komma hem o samma visa igen.

Det räcker oftast med att Nicklas lägger sig på kudden så sover han, varför kan jag inte ha de lika skönt? Jag gav iallafall upp kampen för en halvtimma sen stängde dörren så han får sängen för sig själv dem sista timmarna lilla hjärtat. Jag får sysslesätta mig med meningslösa hemsidor angående Insomnings svårigheter. Hoppas att jag hittar några tips, jag har försökt o slappna av, stänga av kroppen del för del, dricka varm mjölk osv osv.. INGENTING fungerar. Kalla mig lat som sjukskriver mig idag men detta fungerar inte längre jag måste finna en lösning som inte involverar sömn piller de är jag för rädd för att trycka i mig. Då lär ja väl aldrig vakna igen om jag börjar trycka i min sånt. Någon som har tips?


En mycket trött tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0