Nytt år, nya förutsättningar..

Detta år ska jag..

Sluta röka, helt å hållet. Man luktar apa, det är ofräscht och inte bra för hälsan.

Äta sunt och börja motionera lite oftare.

Vara snällare mot mig och andra.

Resa Karibien eller någonstans där omkring med min älskling.

Bestämma mig för vad jag vill plugga.

Flytta hemifrån.

Satsa storhjärtat på musiken.

Sluta bry mig så mycket om vad andra tycker, säger, tänker, vill. Det är jag som är viktig, det är här och nu. Jag lever bara en gång.

Nå min målvikt.

Träffa min mamma och mina syskon oftare.

Börja spara mer pengar, in på fonder och dylikt.

Kommentarer
Postat av: Emily

Mycket bra planer för ett bra år om jag får säga vad jag tycker : ).. Lycka till!

2008-01-06 @ 22:02:55
URL: http://emilyhiggins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0