Onödigt shit

dagens låt: Julie - Moments bliss
dagens ord: Hej?
dagens frisyr: Utsläppt nyduschat vågigt
dagens smink: Osminkad
dagens händelse: Fick reda på att jag ska på arbetsintervju om två veckor i en klädbutik!
dagens planer: Vila upp mig och pussa på älskling
dagens vill ha: Svar från studievägledaren
dagens mening: "i never meant to take your world apart"
dagens saknad: mami
dagens drog: OTH
dagens tråkigaste: inget liv
dagens roligaste: min svärmor
dagens finaste: Älskling
dagens sämsta: Tristessen
dagens bästa: Denize
dagens sötaste: Tjockis snuttan
dagens idé: Nytt jobb?
dagens måste: Ta hand om Rebecca
dagens dricka: Smultron te
dagens köp: Inte ett shit
dagens telefonsamtal: Denize och Rebecca
dagens sms: Rebecca
dagens mat: Helstekt fläskfile med potatis
dagens skratt: De var väl åt mig själv? Aa, eller något..
dagens sjukt: Att livet är bra jävla krångligt
dagens kärlek: Nicklas
dagens mående: Ska inte klaga
dagens tips: Lev i nuet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"I never meant to tear your world apart" om du menar moments bliss texten

2008-02-01 @ 09:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0