På ett tag

Inte skrivit på ett tag, det är för att jag inte har orkat. Jag har inte orkat logga in på den här jävla sidan, jag och inte orkat formulera mig utförligt till varje pris om mitt liv för er. Jag har inte orkat helt enkelt. Nej nu ska jag inte vara bitter. Vad har jag haft för mig? Jag har varit ute, jag har druckit vin, slagits med gubben. När jag säger slagits menar jag inte så som ni tror, jag menar att vi har brottats om teve kontrollen och fjantat oss. Så som man gör när man är en loser o sitter hemma på en lördag kväll med endast tv o dator som entertainment.

Imorgon är en ny dag, då ska jag äta glass. Cookie dough glass och tänka tillbaka till tiden då jag bodde i staterna. Imorgon tänker jag vara nostalgisk och melankolisk. Nu ska jag titta vidare på mitt jävla skit program och sluta ösa skit på den här sidan.

Haha. Bitter jävla fitta jag är ibland.

A song always ends, is that any reason not to enjoy the music?




Enda anledningen till att jag skrev detta sketna inlägg var för att gubben klagade på att jag aldrig uppdaterade min blogg. Även han kanske dras in i blogg världen o startar egen blogg. Vore inte de grädden på moset?

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej hej =)
Hah sluta va en bitterfitta ;)
Hoppas du har haft en trevlig kväll
Puss puss/Marie

2008-01-06 @ 00:49:14
URL: http://mariereling.blogg.se
Postat av: Rebecca

Nooooooo! Inte låta Nicklas starta en blogg, nej nej nej nej!!

2008-01-06 @ 19:42:38
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0