Åland

Dåligt uppdatering senaste veckan, det beror på att vi varit på Åland! Utan el och utan vatten i en hel vecka, härligt va? Nu kan jag som vanligt inte sova så jag tänkte bara meddela varför jag varit frånvarande! Vi har haft hel mysigt och jag har även fått en del färg, ganska bra att grunda nu innan Mallorca så jag slipper bränna mig där då jag jobbat nästan hela sommaren och inte haft tid att sola innan. Magen växer så det bara knakar och nu är jag i v 23!

Jag tänkte hoppa i säng och försöka sova om det går.. skriver mer sen! 
Puss på er! 

Kommentarer
Postat av: M

äntligen tillbaka! det förklarar ju saken vf du inte skrivit. Saknat dina inlägg :D

2008-07-14 @ 14:52:53
Postat av: dana

hur ska du kunna försörja ditt barn?

2008-07-15 @ 00:21:12
Postat av: caroline

dana: vadå hur?

2008-07-15 @ 13:24:52
URL: http://myowndiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0