Alcudia - bilder

                     

Det finns fler bilder på Nicklas mobil, där jag också är med! Det var mest jag som fotade så det blev inte så många bilder på mig själv, bikini bilden på mig där jag sitter och trycker i mig melon är tagen första dagen! Haha blek och tjock, fy fan! Kan tala om att jag nästan tänkte börja ta betalt för att folk tittade så mycket på min mage, dem reste sig från sina solpositioner och la handen ovanför ögonen så att dem skulle se! Tyckte de var ganska obehagligt, jag tycker i vanliga fall inte om att folk tittar.. även om de är för att dem tycker det är gulligt kan man väl titta lite diskret och inte STIRRA! Hur som helst hade vi det helt underbart, vi tog det mest lugnt och åt god mat, hotellet bjöd även på en show varje kväll och den tittade vi på annars solade vi o badade vi och tog de bara lugnt.. nu börjar jag redan längta efter att åka utomlands igen så det blir förmodligen Turkiet, Alanya ett ny byggt hotell i två veckor nästa sommar med Nicklas släkt och familj :)
 

      
kläderna till William hittade vi på (det syns på lappen som hänger på men ändå) United Colors of Benetton!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ser mysigt ut:) och så fina kläder till lillen!



Kul att du är tillbaka så man har lite att läsa.



Kram

2008-07-27 @ 17:14:36
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0