Go kväll!

Nu har jag återhämtat mig lite efter natten, jag somnade aldrig igår som sagt utan gick och jobbade kvart över sex och var inte hemma förns efter 15 tiden.. jag slockande med en gång! Vaknade inte förns runt halvsju snåret då Nicklas kom hem från Tom Tits, han var där med sin far och sin bror son. Sen tog vi en skön promenad och handlade lite mat, så nu är jag mätt och belåten och ska snart sova igen haha!

Imorgon jobbar jag inte fullt lika länge, jag jobbar från 9-15 sen ska jag hem fort som satan och kasta på mig kläder så ska vi iväg på middag hos några kompisar! Hoppas det blir skoj!

Nu måste jag sova! Ha de så bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja hon är jättebra:) hon ÄLSKAR unga mammor och tycker att alla ska skaffa barn unga,haha:)

eran då?

Va kul att du känner några som har barn. Har några vänner som har barn men inte några nära vänner. Förutom en men hon har familj o så så hon hinner inte ses så ofta. Det är så kul att prata med andra gravida och det är ju ett plus om dom också är unga.

Vi har också varit tillsammans i 3 år i december=)



Stackare! Uh jag lider med dig! Och nu när det är så varmt också. Måste vara jätte jobbigt:(



Jo för mig går det bra. Smärtan går upp och ner men sitter ju mest hela dagarna så jag ska inte klaga.

Bor ni i en tvåa eller?



Kram

2008-07-31 @ 21:31:15
URL: http://curu.blogg.se/
Postat av: Carro

Hmm kom inte min kommentar fram igår?:S

2008-08-01 @ 08:21:04
URL: http://curu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0