Skolan

För någon dag sen fick jag en DVD hemskickad från skolan, vad är detta tänkte jag.. men så visade det sig att det var det inspelade matrialet från alla 3 åren! Jag gick då en musik inriktad linje, Hotell Resturang Entertainment där ingick sång, dans, teater, matlagning, alkoholhantering, servering mm så alla uppträdanden osv var med på skivan! Haha! Var liten man var bara för fyra år sen! Nästan pinsamt o kolla på i vissa scener.. men fan vad jag längtar tillbaka nu när jag kollar på det här! Skolan var bra rolig när den ändå varade.. fast det tyckte man ju såklart inte då!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahahaha, jag kollade ju på hela skivan igår, fan va söt du var endå! Haha! Tillskillnad från mig, det var en värre syn!!

Saknar alla uppträdanden, shower och allt ståhej, jag med faktiskt..

2008-07-02 @ 09:46:28
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se/
Postat av: natalia

jaa jag längtar tillbaka till skolan oxå!!!

underbara tider, man va bäst! hela livet framför sig. massa underbara människor!

åååh jag vill nästan bara gråta!

2008-07-27 @ 21:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0