Efterfrågan

Magbilderna koooommer jag lovar, Nicklas är fortfarande i Österrike och det är bara han som har kamera! Annars tänkte jag anlita min lilla fotograf nööörd Denize så kan hon fota mig! Eller stenen hon såg på marken.. man vet ju aldrig med henne och en kamera! Nu måste jag kila in i badrummet och sminka mig, ska till jobbet om tjugo minuter! Känns inte så lockande att gå ut idag, det regnar och är äckligt väder och jag har sovit tio timmar och är fortfarande trött!

Skickade ett sms till min älskling precis och frågade hur långt dem hade kommit, inget svar. Hoppas dem bytt av så att han sitter och sover eller någonting, med alla dessa hormoner blir jag orolig hela tiden! Min bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0