I väntans tider

Jag sitter fortfarande och väntar på Nicklas som är iväg hos naprapaten, hoppas han kommer snart jag börjar bli riktigt hungrig. Undertiden har jag fördröjt tiden med "Handboken för gravid - allt din doktor inte berättar" den är sjukt roligt faktiskt! Innehåller all info ingen annan talar om! Kanske inte rätt bok för den som är övernojjig, jag tycker iallafall att den är skoj! Den förklarar att förlossningen gör dödsont att man känner att man dör och det är precis sånt jag vill höra jag rullar hellre in till förlossningssalen förbredd på de värsta än kommer in dit o tror att de gör "lite" ont bara, ungefär som mensvärk. Hell no, jag vill höra allt. Så ni som tycker likadant kan beställa den på internet!


Kommentarer
Postat av: dani

visa bilder! :D

2008-06-02 @ 19:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0