Inflyttningsfest

Nu är den avklarad och jag har lärt mig en sak, jag ska aldrig mer ha fest. Så mycket stök och bök som jag pampades med fyra inatt när dem sista hade gått. Suck. Disk i högar, ölburkar överallt. Nu ska vi hem till Nicklas föräldrar en stund och sen blir de grillning med grannarna jag gjorde precis en pastasallad till de! Får hoppas att den blev god! Jag har även hunnit med att sola lite idag, dock tar den svenska solen sällan på mig. Vet inte riktigt varför, men väl utomlands blir jag nästan svart.. nästan så att de inte är snyggt längre! Haha! Inga bilder från gårdagen dock, de fanns inte tid till de!

Nu ska vi iväg! Nicklas har tagit bilder på min mage som jag tänkte slänga upp oxå! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0