Lemonade och varma mackor

Börjar jag denna härliga morgon med, Nicklas har en har skadat sitt knä.. vet dock inte hur men han ligger iaf och sover! Hans klocka ringde halv sju imorse och då vart jag sten pigg så vi har legat och kollat på Beck den där med tavlorna vet inte vad den heter, men den var grymt bra iallafall! Gunvald är bäst i alla lägen! Haha! Igår var vi och handlade på ICA maxi men det vart senare än vad jag trodde, därmed ingen uppdatering! Vi kom inte hem förns strax efter 21 och då var de dags för att laga middag, så de vart super sent! Jag fick inte i mig något annat än majskolvar med massa smööööör! Jag åt två stycken som simmade i smör, men vart ändå inte mätt så jag kokade potatis och mosade även det i massa smör! Jätte nyttigt och bra, eller något..

Nu har jag snart tryckt i mig fyra toast och fler ska ner! Tur att jag är gravid då, så jag kan äta lite mer än vanligt! Föressten, nu är de bara två veckor kvar tills nästa ultraljud! Skoj va? :) Jag längtar super mycket! Äntligen ska vi få reda på kön!

Men nu ska jag hoppa på Nicklas som sover och tala om för honom att de blir storstädning idag! Ha en bra dag allihopa! Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilderna då? :D

2008-06-03 @ 19:36:20
Postat av: Rebecca

It will be a boooooooooooooooy!

2008-06-03 @ 20:59:23
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0