Morning morning


Va skoj att jag fick så himla många svar angående barnvagn! Det är superbra med alla tips så fortsätt gärna! Vad ni har för erfarenhet av just Emmaljunga, vilken typ som är smartast osv osv!
Sen det är klart vi ska vänta tills vi vet villket kön :) jag och Nicklas tror ju olika gällande kön, så vi har bestämt att den som har rätt ska få välja färgen på barnvagnen haha! Vi får hoppas att jag har rätt då, eftersom alla tror kille så måste ju jag hålla på tjej även om jag egentligen inte tror någonting och blir mest glad om barnet är välskapt och har två armar och två ben :)

Vi vaknade precis av att glasmästaren kom hit, han ska sätta upp ett pansarglas i vårat kök! Det fönstret är nämligen så skymt att man lätt skulle kunna kasta in en sten där och bryta sig in om man så skulle vilja. Så det blir bra med pansarglas då är de näst intill omöjligt att kasta sönder. Jag får se om jag får lura mig in i köket och hämta lite mackor, igår åt jag fem toast vi får väl se hur många jag pressar i mig idag! Åt till och med två efter middagen också! Idag ska jag jobba som vanligt suck.. sen får vi hoppas att Nicklas lyckats installera programmet så att jag kan lägga in lite magbilder vore ju synd och missa när den växer :)

Idag är det alltså v. 17! Ha en trevlig morgon allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0