Nedgångar..

Ibland är jag verkligen på super pissigt humör, jag är deprimerad och ledsen. Antar att det kommer med graviditeten, jag känner mig tjock och ful. Jag är ledsen för att jag inte kan färga utväxten och känner mig ofräsch, och för att jag inte kommer i några gamla kläder och just nu innan jag fått pengarna från Försäkringskassan så har jag inte råd med nya heller. Känner mig tjock och ofin som springer runt i mjukisställ och mjukisbyxor hela dagarna, jag har en finare klänning/tunika jag kan ha.. usch sen så är jag väldigt känslig när någon höjer rösten åt mig, eller klagar på mig, eller säger något i stil med "lyft på ditt feta arsle och gör bla bla bla" sånt kan verkligen ta hårt just nu. Nu låter jag bara fjantig, men det är så jag känner.. jag vet ju att något gott kommer utav det och jag är jätte glad för att jag är gravid. Men man måste få vara lite ledsen ibland..

Kommentarer
Postat av: carro

Känner igen mig så väl:) visst kan du färga utväxten fast du är gravid=) har färgat mitt hår både med sonen och bebisen i magen. Man kan ju få en annan färg en vad man väntat sig säger dom men mitt har blivit precis som innan:) Det att man känner sig tjock kommer man ju tyvärr inte ifrån men jag försöker klä mig snyggt fast jag är gravid och då känner man sig inte lika fet,hehe:) tips är att köpa mamma-leggings(två för 79 kr på h&m) och köpa någon billig tunika på rean nu. Humörsvägningar har jag också hela tiden och man blir ledsen för saker man aldrig skulle bry sig om annars. Magen är i vägen överallt tycker jag,hehe. Kul att det blir en pojke förresten!



Ta hand om dig!



Kramar

2008-06-27 @ 19:18:18
URL: http://caroooline.blogg.se/
Postat av: Anonym

tussunge..bara att ringa om du vill prata sötnos..saknar dig ju!!

puss elli

2008-06-27 @ 21:30:06
Postat av: Maria

Gumman, sådär var jag med... en liten nackdel med att vara gravid.. men som sagt, ni får ju nåt sååå fint utav allt detta!:)

När du får pengar, åk och unna dej ett plagg :) Kraam på dej!

2008-06-27 @ 21:45:43
URL: http://elinsmamma.blogg.se/
Postat av: carro

carro: ååh kan man göra det? jag har jämt fått höra att man inte får färga håret alls när man är gravid för att giftiga ämnen går in i kroppen när man andas in bla bla bla.. kommer inte ihåg exakt vad som sas! jag försöker o klä mig snyggt, men just nu tillåter inte min nuvarande garderob det :P men såklart när jag får pengar och sen när jag varit i mallis och är brun känner jag mig nog finare med lite snygga klänningar därifrån :) mamma leggnings, fungerar dem bra? =)



kramkram!

2008-06-28 @ 11:08:13
URL: http://myowndiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

man ska inte färga håret dom 3 första och sista månaderna .. är utbildad frisör som också är gravid så jag vet ;D

2008-06-28 @ 15:39:27
Postat av: Lizzy

Carro sluta nu! =) Du vet att en kvinna är som vakrast när hon är gravid, man utstrålar en massa energi mm. så tänk på det! Your beautiful!

Puss

2008-06-29 @ 18:20:27
URL: http://candywrapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0