Regnig morgon.. igen!

Jag börjar bli innerligt trött på detta väder, vart tog sommaren vägen? Med tanke på att jag jobbar hela tiden har jag inte hunnit få någon bra färg, tur att jag åker till en kompis landställe på torsdag, till Åland om två tre veckor och till Mallorca om en månad! Får hoppas på att det är sol någonstans iallafall! Helgen har varit lugn och skön, Nicklas har spenderat mesta tiden hos grannarna och hjälpt dem renovera.. hade jag inte varit gravid hade jag hjälpt till men att bära tunga gips skivor och andas in smuts och spackel känns inte som prio ett! Jag bjöd istället på middag och luncher när folk var hungriga!

Vill ni veta en sak? Igår kände jag bebisen sparka för första gången! Eller sparka och sparka, jag låg och läste "Ett barn blir till" igår kväll vid 21 tiden och då kändes det som att en bubbla sprack på ena sidan av magen, någonstans under magen ganska långt ner och långt in. Jag är helt säker på att det inte var magen som "förde väsen" detta kändes helt annorlunda det kändes på något sätt att det inte var min mage som var bråkig. Sen kom de ännu en "sprickande bubbla" och en till, och en till! Efter "bubblandet" på höger sida så kändes det som en "box" eller vad man ska kalla det för på vänster sida och jag antar att det var en knyten liten näve som slog till! Det slutade med att jag var så kissnödig så jag fick slita ut Nicklas ur toaletten! Ganska häftig känsla faktiskt, snart dröjer det inte länge förns den börjar sparka ordentligt!

Idag händer det ingenting speciellt, jag tänkte börja göra mig iordning för att jobba och sen ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och se om de går någon bra film på TV! Tänkte smyga förbi bokhandeln efter jobbet och se om jag hittar Jenna Jameson's självbiografi, har hört att den är grym! I detta väder passar det perfekt med en bra bok och något varmt gott o dricka!

Föressten, de tidigare inlägget angående vagnen.. jag har ändrat mig, igen! Men denna gång tror jag att jag bestämt mig på riktigt. Här har ni den, själva modellen, färgen bestämmer vi väl inne i affären när det är dags att köpa!




Som sagt, även denna är en kombi vagn! Jag ändrade mig bara från Teutonia till Emmaljunga.

PS Spana in bloggen imorgon efter 14 då ni får se nya ultaljudsbilder, och har vi tur får vi även veta könet imorgon!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

It's a boy, i know it! ;)

2008-06-16 @ 14:42:36
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin vagn, har också tittat på en sån. Vad kostar den? :)

2008-06-16 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0