Skit väder

Vilket skit väder det är ute! Fast det är ganska mysigt jag har legat i sängen i stort sätt hela morgonen och druckit en latte och lyssnat på regnet! Nicklas gick upp vid 08:00 för att hjälpa våra grannar fortsätta riva i deras lägenhet, och ikväll ska dem dra hit ett party tält till våran bakisa och kolla matchen blir förmodligen lite grillning också. Jag får nöja med mig att titta på när alla andra har roligt som vanligt, jag undrar om mina Niferex eller vad dem nu heter, mina järntabletter iallafall om dem fungerar? Jag är fortfarande extremt trött och orkar nästan ingenting.. min BM kollar nog järnvärdet igen nu på tisdag får se vad hon säger. Bortsett från att jag är extremt trött jämt så mår jag bra nu, illamåendet är som bortblåst och jag mår super! Känns bra, längtar som en tok till ultraljudet på tisdag!

Nu ska jag fortsätta med mina naglar, sitter och målar fransk manikyr! Ha en bra dag i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0