Äntligen lite sovmorgon

Idag börjar jag 11 ganska skönt faktiskt, jag har inte ofta sovmorgon och jag kände att denna sovmorgon behövde jag. Har inte hunnit få i mig någon frukost ännu.. shame on me! Frukost är viktigt, frukost bör man äta. Dock är jag inte något vidare förtjust o vitt bröd och det var det som fanns hemma.. så de fick bli citron vatten (som vanligt) och te! Ganska gott det med, även om det inte är speciellt mättande.

Helgen blir nog ganska lugn för min del, jag lär inte vara hemma förns strax efter nio idag, tidigast halv nio. På lördag hade jag tänkt träffa Felicia och hennes lilla bebis och på söndag ska jag och Nicklas hem och äta lunch med min familj. Ska bli mysigt.

Nu, känner jag att magen kurrar! Måste springa o se om jag hittar någonting last minute i skåpen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0