Den här helgen ska jag slappa

Som ni ser åvan, den här helgen ska jag bara slappa. Det kanske känns som att jag gör det relativt mycket, men ibland behöver man de. Jag är igång så mycket när jag jobbar så jag orkar nästan ingenting annat, förutom en utgång då och då, umgås med pojkvännen, familjen när dem har tid med mig, och såklart umgås med vänner. Nu har jag bunkrat upp med smultron te, lite yoghurt, fullkornsbröd med mager ost o skinka. Idag måste jag försöka vara nyttig, jag som varit magsjuk oc ätit godis :/ vet inte om de är sån ultra bra kombination. Ikväll tänkte jag kanske åka och äta middag hos min föräldrar lite beroende på det vore mysigt. Jobbigt o komma därifrån bara, dem bor längst ut i Saltsjöbaden vid Grand Hotell Saltsjöbaden ungefär.. nästan ut vid Älgö! Sjukt långt! Man får väl offra sig, nu kallar GG avsnitten!

Pusseli!

Marie, den där väskan är ljuuuuuuuuuvlig!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, vi säger så gumman :)

Saknar dig..
Snart fyller ja 20 år (A) ;)

puss o kram

2008-03-08 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0