Hemma

Kom hem från jobbet för ett tag sen, har ätit gulasch soppa och bara slappat. Tvättat lite kläder, och städat undan lite. Övertalade min chef tillsammans med en arbetskamrat idag att få fixa naglarna, tidigare har man inte fått det på jobbet men nu sa han att bara vi gjorde de kort och snyggt så var det okej. Vi  fick dock inte säga någonting, så hey, ni har inte hört det från mig. Har suttit och kollat ett tag på olika typer av brun utan sol, vilken är eran favorit? Läste att många gillade, Åhlens och även Dove. Åhlens är ju klart billigast, någon som testat?

Satt även om läste lite om mineral smink, är lite skeptisk mot de dock. Täcker de verkligen bra, om man bara använder de puder aktiga? Känns inte som att puder täcker lika bra som en fondation.. eller har jag fel?

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

mitt puder täcker lika bra som foundation :P

Saknar dig gumman

2008-03-11 @ 23:13:11
URL: http://Mariiereling.blogg.se
Postat av: Rebecca

..Och inte ens en liten mening i bloggen om att du har saknat mig!! Broken hearted!!
Msn fucka ur igår gumman, men jag tänkte slå en pling till dig senare idag :)
Love ya!

2008-03-13 @ 09:14:20
URL: http://rebeccaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0