Jobba, jobba, jobba

Nu är jag hemma från jobbet, idag har jag inte varit riktigt lika sugen. Bara nästan! Jag var tvungen att ta två chokladbitar när jag kom hem, efter de vart de wok med quorn bitar, thai grönsaker och soya sås mums! Blir helt galen av att jobba ständigt, även fastän de är värt de när man får lönen. Nästan hälften av mina löner lägger jag undan till resor, hemligt och sen till körlektioner blä. Blir nästan ingenting kvar, jag har fem hundra spänn kvar att leva på den här månaden det känns ju sådär. Jag köpte en skinnjacka och ett par skor, resten har jag lagt undan. Blir skoj sen när jag åker till Alcudia med baby dock! Massa massa fick pengar så man kan shoppa, roligare o shoppa utomlands de är då man kan fynda ordentligt!

Nu tänkte jag göra en kopp te och sätta mig framför en film, jobba samma tid imorgon igen. Jag börjar tröttna, jag vill vara ledig. En kompis ringde även och undrade om jag skulle kunna tänka mig o extra jobba som servitris på hans restaurang på helgerna.. låter frestande då jag jobbade servitris i tre år, MEN jobba 9-18 mån-fre SAMT lördag söndag. Tror ej ja kommer klara de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0