Lite nya läsare!

Va skoj med lite nya läsare!! Jag vet, jag är sjukt boring som uppdaterar så sällan och inte lägger ut så speciellt mycket bilder men de ska de bli ändring på kan jag lova!! Ska börja ta med mig kameran vart jag än går haha! Jag satt precis o kollade igenom facebook o såg att några tjejer som ja känner sen långt tillbaka har åkt iväg till sydafrika i sex veckor! Fy fan va härligt de såg ut!! De skulle verkligen inte sitta fel med en utomlandsresa, men de får vänta..

Jag har lite nyheter, om c:a tre veckor flyttar jag och Nicklas till en alldeles egen 2:a i Årsta, nyrenoverad och på botten plan med gräsmatta och häck! Ska bli jätte skönt! Vi har hunnit med o införskaffa, köksbord med stolar, kökslampa och kaffebryggare. Vi här även en mixer, och en smörgåsgrill och massa annat. Jag ska ta bilder och visa lite senare! Och sen såklart på lägenheten när vi flyttat! Önska oss lycka till!

Sen start om c:a en månad börjar jag plugga, ÄNTLIGEN! Först ska jag läsa på lite från mina tidigare betyg från gymnasiet och sen funderar jag på att läsa modevetenskap på universitetet! Vi får se vad de blir! :) Jag ska iallafall träffa min studievägledare nu nästa vecka och prata mer! Så skönt!! Hoppas ni haft en bra dag, jag sitter här och äter kålsoppa men nu ska jag iväg och prata med mamma! Kram!


Kommentarer
Postat av: karoline

så morsomt=)! Hvor lenge er det du skal studere?

2008-03-10 @ 20:09:00
Postat av: Carro

Karoline: Det blir väl c:a något år iallafall sen får vi se om jag fortsätter inom mode, det tror jag! Vet inte rikigt vad jag vill göra inom ämnet ännu men något blir de ju iallafall :)

2008-03-10 @ 20:13:20
URL: http://myowndiary.blogg.se
Postat av: zooty

ohh..
grattis gumman!!!
en alldeles egen liten lägenhet me din niklas (femåringen) *mohaha*

2008-03-11 @ 07:02:48
URL: http://zooty.blogg.se
Postat av: Karoline

Så artig, jeg liker bloggen din btw=)

2008-03-11 @ 18:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0