Fredag i all ära

Heeeeeeelt slut efter jobbet, men ändå lyckades jag hålla mig vid liv och träffade Denize en snabbis och åt lunch på ett mysigt cafe! Sen vart det shopping för hennes del, en datorväska plus lite söta smycken från Glitter! Haha vi var så slut båda två att vi hamnade sittandes på en pall liknande sak längst in på Gina Tricot och bara suckade.. trevligt värre :)

Nu har jag hunnit, diska, byta lakan, tvätta lakan, hänga upp tvätt och städat undan.. tydligen ska Nicklas har grabbkväll här med sin arbetskamrat ikväll dem ska kolla hockey och dricka öl. Mysigt? Jag får väl sitta och stirra mig blind på massa filmer på datan.. OM jag lyckas höra någonting! Nicklas har en tendens att ha TVn på HÖGSTA volym när det gäller sport han kan tydligen inte kolla annars, jaja säkert något killigt jag aldrig kommer förstå..

Nu ska jag invänta mammas samtal.. för den kvinnan är jämt upptagen, och nu är jag sur :P KRAM! Tack för alla fina söta kommentarer ni är bäst! Lovar att hålla er uppdaterade oftare :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

hur tycker du jag ska ha min design för att mer folk ska läsa?
svara gärna i min blogg.
(jag vill vet hur jag ska ändra den för att folk ska stanna och fortsätta läsa min blogg!, jag tar emot alla förslag!)

vill vet vad ni petentiella läsare tycker så svara jätte gärna, du kan ju iallafall kicka in!;)

2008-05-16 @ 18:48:49
URL: http://loviiissaa.blogg.se
Postat av: carro

lovisa: hmmmm, jadu.. som du ser är jag inte så high på det där heller :p jag har den alldeles normala man kan välja här på blogg.se inte speciellt high tech! men välj någon kanske med bilder på dig och lite ur ditt liv som header osv? :) kram!

2008-05-16 @ 18:50:56
URL: http://myowndiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0