Gårdagen

Var riktigt mysig! Vi grillade chilimarinerade rygg biffar och skar upp potatis i skivor och gräddade med olivolja i ugnen några minuter så dem blev så där knaprigt goda, till det hade vi vitlökssmör och tacos med guacamole, salsa o gräddfil dippar! Sen satt vi en stund och kollade på Talang, jag var så himla trött att jag höll på o somna! Denize gick strax innan tolv slaget och jag somnade nästan på en gång, hade lite ångest först över att sova ensam i lägenheten men det gick bra! Jag tog en sväng förbi lilla affären imorse och handlade lite nödvändiga saker och nu har jag precis ätit renskav med brunsås och ris! Ska ta mig en kaffe snart och äta lite Singoalla kakor! Nicklas rinde precis och skulle komma hem vid halv sex någon gång, jag ska väl fortsätta tvätta lite och sen tänkte jag försöka ladda ner någon bra film! Han sa även att han kanske ska ut, suck.. jag orkar inte sitta själv en kväll till! Jaja! Ni får ha en bra dag!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: lollo

trist det låter, säg till om du vill leka, jag lär ju vara lika ensam! :P hah!

2008-05-24 @ 13:00:38
URL: http://smumis.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt!

2008-05-24 @ 13:06:45
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0