Godmorgon alla glada!

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och har precis gjort mig en smoothie och en latte! Jag tänkte gå upp och baka scones om en stund oxå! Har suttit hela morgoneon och läst på aftonbladet och fallet i Amstetten, bir mer och mer oförstående det senaste är att barnen tydligen inte kan kommunicera ordentligt med varandra och har ett mycket kort ordföråd så när orden inte räcker till gurglar dem eller grymtar för att få fram vad dem vill varandra. För att kunna prata med utomstående måste dem anstränga sig till max för att göra sig det minsta förstådda, mamman som nu var jag förstod är 42 år gammal har åldrats i förtid och är vithårig, och liksom sina barn lider av vitaminbrist och har tappat ett flertal tänder. Undertiden så påstår sig "frun" på övervåningen inte ha vetat ett smack, fastän grannar sett henne gå ner med mat till källaren flera gånger då maken varit på semester.. för mig känns de helt orimligt att hon inte vetat något med tanke på att "lägenheten" på nedrebotten är täckt med en lönndörr och precis utanför dörren är det endast ett pannrum om då maken är nere i ett pannrum flera dagar eller nätter i streck kanske man borde börja undra? Jag mår illa vid tanken av vad familjen fått utstå, framförallt dottern.Vart är våran värld på väg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0