Good morning!

Det vart inget skrivande igår heller, Nicklas hade sina killkompisar här och dem spelade Heroes III hur länge som helst! Ledsen! Jag ska åka till jobbet nu, men jag ska HA datorn när jag kommer hem från jobbet och skriva allt som har hänt och uppdatera er och där med basta! Haha! Annars så mår jag och magen bra, jag funderade på en sak vilken fisk i Östersjön är det OK att äta? Eller är de så att man ska undvika alla fiskar därifrån? Jag har inte riktigt kommit underfund med det där, det brukar ju stå "inte hälleflunda, torsk" osv från Östersjön men vilken fiskar går bra då? Vi ska nämligen till Åland en vecka i sommar och där finns de inget vatten och ingen mataffär och man lever på fisken man fångar där (östersjön) hur ska jag göra? :/

Vore tacksam för tips! Ska även prata med min BM!
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: jessie

hej gumman. lax kan du äta fast onte för ofta. 1 gng i månaden räcker. så du vet :), undrar du över nåt mer så är det bara fråga mig. kram

2008-05-28 @ 18:17:37
URL: http://mamajay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0